Publicat de: crysenyum | Joi,Septembrie 25, 2008

Nu se da rest la bilete,dar puteti primi cafea

De dimineata am mers sa-mi iau bilet RATB.Nu mare imi fu mirarea sa vad ca vanzatoarea, ca de fiecare data, nu imi da rest 20 bani.Chiar ma gandeam ca asta se va intampla.M-a frapat insa cu cate bruschete, a inchis gemuletul, imediat dupa ce mi-a dat biletul..I-am zambit insotitorului meu,in semn ca stiam ca asa va face. Acestuia, nu-i ia mult si-i bate in geam: „Ma scuzati, s-a scumpit biletul? Sau nu mai stiti sa dati rest?”

„Ei na”, se aude de dincolo de tejghea.Imbufnata,vanzatoarea de bilete deschide gemuletul si-mi arunca 20 bani in scarba.”Nu de alta, dar cand am sa iau bilet data viitoare n-o sa am marunt si fara 20 bani nici ca-mi dai bilet pe datorie…” am inganat eu sec.M-am enervat pentru ca nu e prima oara cand mi se intampla acest lucru la acel chiosc RATB.O data, de doua, de trei ori…dar deja vad ca o duce in nesimtire.Iar eu daca ii dau vre-o data suma,fara 10 bani, asteapta sa ma scotocesc in toate buzunarele, ori sa schimb 10 lei.

Ma gandeam ca ar putea sa-mi dea degeaba cateva bilete, in schimbul a cat rest nu mi-a dat de-a lungul timpului. 😐 😦 Si nu  ma imbogatesc de la maruntis, dar cand vad ca nesimtirea este dusa la extrem, ma enervez.Ba, mai ales, ca daca tu nu ai 10 bani, multe vanzatoare nici nu se uita la tine.

Ieri,vad alta ciudatenie,inclusa tot in categoria RATB. Pliculete de cafea la chioscul de bilete.Cand n-au sa dea rest, vanzatoarele baga pe gat oamenilor, cate un pliculet de cafea.O-r avea si paine oare?  Si unde mai pui ca vanzatoarele se enerveaza daca le dai marunt(?!).Nu ar fi trebuit sa fie multumite ca au sa le dea clientilor rest?…In fata mea, un strain a cumparat 8 bilete,dandu-i vanzatoarei numai monezi de 50 si 10 bani.Vaii cat l-a mai ocarat pe bietul om.Noroc ca era strain si nu cred ca a inteles ce zicea femeia.

Chioscul cu bilete si cafelute este cel din zona Piata Unirii, din statia de autobuz 123, 104 etc.Enjoy. 😉

Responses

  1. Vezi ca ii poti face reclamatie pe site-ul ratb. Baietii de-acolo chiar iau in serios reclamatiile si iti vor raspunde 😉

  2. Ehehe si eu am patit cam la fel numai ca mie mi-a arunat in scarba un pliculet de cafea:))si i-am zis ca niciodata nu are sa dea rest si a zis ca daca nu imi convine sa numai cumpar bilet…de parca plateste ea amenda:))Furt pe fata…daca nu ai 10 bani ele nu dau bilet:)):*

  3. Romania:-j


Lasă un răspuns

Categorii

