Publicat de: crysenyum | Duminică,Octombrie 5, 2008

Impresii de vacanta si vinul de Pietroasa

M-am intors din ultima vacanta,inainte de inceperea facultatii.3 zile de hoinareala printre dealuri si campii,mi-au umplut bateriile.Gratar, drumetii,ATV,scuter si iar gratar.O ultima vacanta binemeritata, in locurile unde mi-am petrecut o buna parte din copilarie.

Dupa un vin de Pietroasa, direct de la sursa, amintirile de mult uitate, au navalit vii in minte.

N-am vrut sa aud de internet,n-am pus mana pe televizor,iar telefoanele le-am lasat mai mult in casa.

O „gura de aer” departe de tehnologie.In schimb am carat la orice pas camera foto. 😀

Asa ca…enjoy:

Lasă un răspuns

Categorii

