Publicat de: crysenyum | Luni,Octombrie 20, 2008

Aroma copilariei: Guma Turbo

Azi mi-am amintit de gumele Turbo pe care mi le-am cumparat vara asta. Le-am gasit, fara prea mari batai de cap,intr-un supermarket din Mun. Moinesti (Bacau). Cand unul dintre prietenii de acolo a venit cu vestea ca a vazut guma,toti ceilalti am zbughit-o in oras in cautarea gumei „fermecate”.In extazul nostru, bineinteles ca nu am nimerit din prima,ci am incurcat magazinele.Am avut 2 esecuri inainte de a ajunge la supermarketul cu pricina.La primele 2,vanzatoarele ne-au privit dubios intrebandu-ne de mai multe ori ce fel de guma am zis ca vrem.”Ce?! Nu stiu! Avem doar gumele de mestecat de aici” si arata standul obisnuit pe  care il intalnim in orice magazin. Ramasesem cu un gust amar ca niste femei de 30-40 de ani ne-au privit asa, fara sa stie despre ce guma vorbim…
Intr-un final am gasit supermarketul cu pricina si dupa ce ne-am invartit prin el pret de cateva minute ne cam luasem gandul de la guma Turbo.Nu o vazusem nicaieri si en gandeam ca prietenul nostru ne trasese o pacaleala.Am intrebat-o pe casiera daca nu cumva aveau in magazin ceea ce cautam noi si…surpriza.
Acel „DA” a fost printre cele mai frumoase „da-uri” pe care le-am auzit pana acum.30 de bani bucata.Atat trebuia sa platim pentru „the precious”. Asa ca am luat o cutie de 100 de bucati, ca sa ne astamparam „foamea”.Casiera a fost foarte uimita, spunandu-ne ca nu prea se cumpara gumele, deoarece copiii din ziua de azi sunt prea sclifositi…Evident! Dar noi, cei din generatia minune,am fost extrem de fericiti sa regasim aroma copilariei noastre.Acelasi gust divin care ne-a coplesit! Dupa cateva ore, am mers sa mai cumparam cateva zeci de gume, nu pentru ca nu ne-a fi ajuns cutia, ci pentru ca ne uitam la ea cu jind si parca nu voiam sa o desfacem.Sa nu o stricam cumva.Era ca un bibelou de cristal in mainile noastre.Casiera a ramas si mai uimita revazandu-ne: „Ati venit iar dupa guma Turbo? Ati terminat-o pe aia?! Cine stie ce faceti voi cu ea…” Am lamurit-o, dupa care am iesit cu zambetele pe buze din market,ca niste copii.Ca atunci cand eram copii…

Responses

  1. Daaaa….guma dulcei noastre tinereti :D. Cate schimburi faceam! Da stiu ca mai era si guma Barbie sau ceva de genu 😀
    De ce nu mi-ai adus si mie una…:-w…
    Facem schimb de abtipilduri?:P

  2. Imi dai mie surprizele? 😛

  3. 1st comentariu.DA prietenul ala al tau, ce-l tii anonim, da-i numele sa devina celebru.Cat despre gume, faina aroma, imi trezea amintiri de mine acoperit cu glod (da, mi-s moldovan) urat ca naiba si fericit ca o matza intr-o pescarie.partea rea, se duce a draq de repede aroma si ramai cu plastic in gura….DAR TOT BUNE!!!Te-as vinde pe bucati cri, numai sa am cate 3gume/zi pt tot restul vietii…

  4. Flo, daca te referi la numele prietenului care a gasit gumele…este vorba de Luci.il stii la fel de bine ca si mine,insa numele nu ar aduce nimik in plus celorlalti care nu-l cunosc :-p

  5. turbooooo!!!cu viteza turbo iata vine guma turbooo!vrea guma cu surprize, surprize:D:D mi-ai facut pofta:)) era asa densa si aromata si avea santuletele alea care se mototoleau in gura..aoleu am luat-o razna=)) sper sa gasesc si eu candva, intr-o zi/seara de vis prea escelenta (cum se zicea acum mai bine de un secol) guma turbo!!!

  6. cum se numeste supermarketul de la care ai luat guma? si te rog frumos sa imi trimiti un mail sa imi spui dak se mai gasesc gume din astea acolo….eu sunt din Onesti dar sincer vin pana la moineste pt cateva gume minune te rog frumos sa ma ajuti dak vezi acest msj si ms

  7. Jesse, ma interesez si iti dau un mail.:)

  8. Salut tuturor. De curand am dat peste colectia mea de „turbe” din tinerete, si ma gandeam ca ar fi interesant sa incerc sa mai acopar din goluri. Daca aveti surprize de vanzare sau de dat la schimb, dati-mi un mail la A L L K A T R A Z @ Y A H O O . C O M

  9. Pt cei interesati de schimburi cu aceste minunate amintiri ale copilariei contactati_ma la gmgmaryus@yahoo.com

  10. Si eu am gasit si vara trecuta si anul acesta gume turbo;
    Desi nu mai au gumele gustul de demult, numai gandul ca atunci le mancam cu placere si pofta; Nu erau atatea varietati si arome.

    Acum sunt in cautari de gume acre de lamaie.
    Erau tot asa „pe vremea noastra”.

  11. :)) ce vremuri… cu guma asta mi-am schimbat eu dintzii cand eram mica … si cu bomboane din zahar ars:))
    sau ciocolatzica aceea mica…Scufita Rosie:X

  12. mai gasesc in ziua de azi sa cumpar guma turbo ca ma innebunit copilul ca vrea si el de ce nu se mai gaseste pe toate drumurile ca alta data


Lasă un răspuns

Categorii

