Publicat de: crysenyum | Marți,Decembrie 2, 2008

INDIALUCIA la Sala Radio

Aseara am primit invitatie la un concert sustinut de INDIALUCIA, un proiect fusion ce reuneste doua genuri: flamenco si muzica clasica indiana. Evenimentul a avut loc la Sala Radio si spre surprinderea mea sala nu gazduia mai mult de 300 de persoane. Cand am privit spectatorii m-am gandit cu regret ca daca pe scena se afla Guta, probabil sala ar fi fost plina pana la refuz, ba chiar imi imaginam si cativa puradei cocotati pe orga din spatele scenei. Proiectul INDIALUCIA ilustreaza elementele comune ale celor doua genuri muzicale, puse in valoare de 4 instrumentisti si o dansatoare de flamenco, si 2 reprezentanti ai muzicii indiene. Decor minunat, cu saluri indiene si covoare intinse pe scena, printre care se zareau lumanari aprinse, in forme de nuferi. Instrumente de exceptie printre care se numara flautul, chitara, sitar, cajon,chitara bass, si tabla. Pacat ca romanii nu stiu sa aprecieze ceva deosebit.

img_3183

tabla

img_31491

img_3131

Sitar

img_3169

Responses

  1. Poate a fost de vina si promovarea… eu nici n-am auzit de spectacolul asta !

  2. Au fost invitati si la tv in cursul saptamanii trecute la cel putin o emisiune, (pe care am vazut-o eu), au aparut informatii pe cateva site-uri si deasemenea in centru au fost puse afise…

  3. Dap, dar uite ca mesajul nu a ajuns unde trebuia. 🙂 Stii tu… ore de difuzare, target, etc., etc. :))

  4. […] unknown wrote an interesting post today onHere’s a quick excerptAseara am primit invitatie la un concert sustinut de INDIALUCIA, un proiect fusion ce reuneste doua genuri: flamenco si muzica clasica indiana. Evenimentul a avut loc la Sala Radio si spre surprinderea mea sala nu gazduia mai mult de … Read the rest of this great post here Posted in Uncategorized on December 1st, 2008 | […]


Lasă un răspuns

Categorii

