Publicat de: crysenyum | Luni,Decembrie 8, 2008

Scrisoare catre Mos Craciun

Asa cum Oana mi-a propus, i-am scris lui mos Craciun o scrisoare cu dorintele mele. 🙂

Draga Mos Craciun,

In primul rand vreau sa-i transmiti lui Mos Nicolae ca mi-am baut prima cafea in cana cu smiley face ( 🙂 ) adusa de el.Spune-i ca-i multumesc si pentru celelalte cadouri.

In al doilea rand vreau sa-ti spun ca te astept cu nerabdare si sper sa consideri ca am fost suficient de cuminte incat sa-mi aduci ceea ce-ti voi cere. 😀 Si acum urmeaza lista (cererile sunt intr-o ordine aleatorie):

– Vreau ORICE contine smiley face;

– Vreau un laptop care sa nu cantareasca mai mult de 1 kg ,vorba Oanei. Daca ii aduci ei, multiplica-l si adu-mi si mie.

– Vreau un dispozitiv cu ultrasunete impotriva cainilor agresivi (DogChaser) si un spray lacrimogen;

– Vreau un telefon nou, pentru Chi Pah, in caz ca el uita sa ti-l ceara;

– Vreau un pisoi;

– Vreau o seara speciala de Craciun;

– Vreau macar cate un concert pe saptamana…(stii tu).Si sper sa pot merge la majoritatea evenimentelor;

– Vreau ca linia vietii sa nu mi se mai intrerupa in podul palmei;

– Vreau sanatate pentru toti;

– Vreau mai multa intelegere din partea celor din jurul meu si sa fiu eu insami mai intelegatoare;

– Vreau sa fiu un pic mai indiferenta asupra problemelor, sa nu ma mai implic atat de mult is sa nu mai pun asa repede la suflet;

– Vreau muuuulta ciocolata (poate gasesti trufe cu portocale de-alea de care mi-a dat Ramona in seara asta);

– Vreau 1 cartus de tus negru pentru imprimanta si 1 top de foi pentru Oana;

Aaa, cred ca le-as da pe toate si inca altele pentru o singura dorinta…stii tu. Simt ca imbatranesc si e timpul ca am un loc…al meu.O familie…

Deocamdata ma opresc aici :-D. Stiu ca ai multe cereri si sper sa reusesti sa-mi indeplinesti macar cateva dorinte. Daca nu, adu-mi ce crezi tu de cuviinta. Numai sa am iubire in jur care sa-mi incalzeasca sufletul.

Salutari renilor si spiridusilor.La final ti-am atasat si poza cu canuta de la Mos Nicolae, sa-ti faci o impresie.

Te pup, Mosule :-*img_33941


Responses

  1. Pisoi iti dau eu daca vrei ! 😀

  2. ohoo…cam lunga lista….unele le vreau si eu!

  3. […] 3. Scrisoare catre Mos Craciun […]

  4. Cam lunga lista!
    Pana la urma, ce ti-a adus mosul?

  5. pai i-am scris sa aiba de unde alege…. mi-a adus doar pisoiul ( si ala de plus)… in rest a ales alte chestii acre nu erau pe lista.. 😀


Lasă un răspuns

Categorii

