Publicat de: crysenyum | Vineri,Decembrie 19, 2008

Mertan parcat in statia de tramvai !

Azi am vazut o mare minunatie: un tampit (caci nu-l pot numi altfel) isi parcase Mertanul cu nr. de inmatriculare B 27 D*I in…statia de tramvai. Da, da, in statia de tramvai. Mai precis pe bordura pe care DE OBICEI calatorii asteapta tramvaiul. Aceasta minunatie si prostie crasa a putut fi vazuta in zona Unirii, in statia tramvaielor 32, 23, 17, 54 (care merg spre zona Rahova, respectiv Ferentari). Acolo tramvaiele mentionate au capatul, astfel ca exista 2 statii cu o distanta de aproximativ 7 metri intre ele: una pe o parte a randului si una pe cealalta. Ei si pe una din borduri s-a gasit un tampit bogatan prost oarecare, sa-si parcheze masina. Ei si ce daca era Mertan? Putea sa apartina si regelui bogatilor tampiti din Romania, dar sa incalci un spatiu dedicat pietonilor mi se pare deja prea multa prostie. Doar pentru ca ai o masina tare nu trebuie sa-i calci in picioare pe cei care nu au, si sa-i silesti sa se inghesuie langa masina ta, atunci cand coboara din tramvai. E o lipsa de bun simt dusa la extrem amestecata cu parfumul ieftin si jalnic al grandomaniei. Ei sa stii d-le. CRETINOID ca daca aveam o cheie la indemana iti zgariam bijuteria. Sper totusi s-o fi facut-o cineva. 😉  Imi pare rau ca nu am avut camera foto la mine sa va arat dovada tampeniei romanesti... Cu telefonul nu a iesit poza, deoarece se inserase si nu am blitz 😦

Responses

  1. Da-i tot numarul, nu cenzura nimic ! :))

  2. Unu cu un porsche era azi la Mircea badea in gura presei si isi manca prazu cu slanina pe capota masinii.

    Ne-am plictisi daca nu ar fi si astfel de „exemplare speciale”.
    Mai stii poate cu ratele facute la banci ..nu mai au bani de restaurante , magnatii si manelistii si se opresc prin parcuri sau prin statii de tranvai ..la cate o ciorbita…un salam ..:))

  3. B 27 DJI

  4. Eu in locul tau as fi dat tot numarul in post, neaparat. De fapt as fi bagat tot numarul lui in titlu, sa fie mai clar. Apoi chiar i-as fi zgariat masina cu cheia, daca eram f nervos. Cik n-ai avut cheia la tine! :)) Pai cum ai intrat in casa?

  5. […] Deja imi ies din sarite! Pentru asta, am scris acest update al post-ului “Mertan parcat in statia de tramvai”. Acum 2 zile in aceeasi statie vad 2 Audi. De data asta cu […]


Lasă un răspuns

Categorii

