Publicat de: crysenyum | Miercuri,Martie 18, 2009

Paul Panait: „Daca nu aveam speranta, nu ma apucam de muzica”

Paul Panait, fostul membru al trupei Gaz Pe Foc s-a relansat in muzica. Acesta nu este doar solist ci si compozitor si textier. Despre compozitia piesei „Poza ta” inscrisa la Eurovision si cantata de trupa Extasy, ne va povesti in cele  ce urmeaza.

Cum s-a nascut aceasta piesa?

 

E o piesa speciala pentru Extasy. Nu e o piesa facuta la comanda. Pur si simplu am scris-o asa cum am simtit, nu am avut vre-o muza sau ceva de genul asta. Iar fetele au cantat-o asa cum au putut ele mai bine.

 

 

Fetele din trupa “Extasy” sunt de fapt 2 jurnaliste. Sunt ele pregatite pentru scena?

 

 Faptul ca sunt jurnaliste spune totul, nu? Sunt abia la inceput in muzica. Am lucrat si am repetat mult cu ele, dar asa este pentru oricine care incepe ceva nou in viata. Orice cantaret trebuie sa munceasca foarte mult, pe parcursul carierei sale. Asta daca se doreste a se atinge performanta. Fetele au avut mai mult cantari deci nu sunt chiar asa incepatoare. Eurovisionul a fost doar o experienta care din pacate s-a dovedit a fi nereusita.

  

Care este povestea inscrierii in concurs a acestei piese?

 

De fapt nu stiu cine a inscris piesa deoarece nimeni nu mi-a cerut acordul.Am aflat de la cineva de pe internet, care spunea ca piesa este foarte frumoasa si mi-a dat linkul cu piesele inscrise la Eurovision. Sincer nici pana acum nu am aflat cine a inscris-o. Fetele de la Extasy au spus ca nu stiu nimic. Eu nu eram foarte multumit de aceasta melodie.

 

 

Cum de nu te-ai gandit sa-ti inscrii o piesa cantata de tine?

 

Nu prea aveam incredere in acest concurs. Cred ca aveam piese foarte bune. Si nu aveam doar una ci mai multe. Oricum anul acesta a castigat cea mai buna piesa inscrisa. Am vazut ca si sonorizarea a fost foarte buna. Deci, pana la urma mi-am schimbat parerea cat de cat despre acest concurs. Poate am sa particip anul viitor.

 

 Iti pare rau ca nu ai participat? Si daca ai fi facut-o, crezi ca aveai sanse sa castigi?

 

Acum imi cam pare rau, dar nu am ce face. Oricum, e multumitor ca a castigat o pisa care intradevar este buna. Cred  ca aveam sanse mari daca participam. Daca nu aveam speranta nu m-as fi apucat de muzica.

 _mg_8285

Responses

  1. Iar fara specificarea sursei??? Fratilor fara procese nu va potoliti! Pentru edificare : foto: Florin Constantin/ Xprimstudio era nu doar de bun simt cat si legal

  2. Dupa cum vezi, nici numele meu nu e csris pe poza asa ca…..
    Poza o am de la Paul si daca nu scrie nimic pe ea presupun ca drepturile ii apartin. Mai ales ca sunt poze platite din cate stiu eu 😉 no offence!


Lasă un răspuns

Categorii

