Publicat de: crysenyum | Miercuri,Martie 18, 2009

Daciana Tise: „Secretul regulilor nescrise consta in a stii sa te adaptezi fiecarei situatii”

    Daciana Tise este impresara trupei D.D. participanta la semifinala Eurovision. Ea ne va spune acte ceva despre munca din spatele scenei.                                    

 

 Este prima oara cand impresariezi o trupa pentru un concurs asa mare? Daca da, cum a fost aceasta experienta pentru tine?

 

Prin intermediul agentiei oferim servicii de consultanta si management artistic. Manageriem artisti. Nu i-am realizat solistei o strategie special pentru Eurovision, ci pur si simplu a fost un eveniment important care s-a incadrat perfect in cariera ei . Este prima data cand unul dintre artisti a dorit sa participe la acest concurs.

 

 Cat efort trebuie sa depuna un impresar pentru a-si inscrie artistul la Eurovision?

 

E necesar sa depui un dosar care sa contina  Cd-ul cu piesa inscrisa in concurs, versurile, un moto, un C.V. al artistului, trebuie respectati pasii specificati in regulamentul concursului.

 

  In ce masura conteaza daca artistul inscris are un renume si o cariera de succes in spate?

 

Pentru preselectie nu conteaza atat de mult, depinde de preferintele oamenilor din juriul respectiv, juriu care e diferit la fiecare etapa, astfel incat unii pot sa te placa foarte mult, iar altii deloc. Depinde de sansa. Dar mai apoi conteaza. Radiourile nu iti difuzeaza piesa daca nu esti cunoscut. Astfel apare un dezavantaj.

 

 Exista reguli nescrise pe care un impresar trebuie sa le respecte in acest concurs?

 

Orice impresar detine atestatul care dovedeste ca a urmat o scoala care i-a invatat toata legislatia in domeniu si nu numai, dar se pare ca acel “nu numai” nu este suficient. Secretul regulilor nescrise consta in a stii sa te adaptezi fiecarei situatii.

 

Ce inseamna “pregatire” din punctual tau de vedere, pentru un artist care se inscrie la Eurovision?

 

Pe langa pregatirea in domeniul in care profeseaza, sunt necesare ore dedicate invatarii modului de a vorbi in fata camerelor, sa faci fata capcanelor puse de catre reporteri, iar din punct de vedere a pregatirii show-lui propiu-zis e necesara coregrafia, costumatia, stabilirea luminilor, detalii tehnice. In afara show-ului, PR-ul este foarte important in promovarea artistului, iar de felul in care este realizat acesta depinde intr-o mare masura si succesul la Eurovision.

 

Cum ti s-au parut concurentii din acest an si ce piese ti-au atras atentia?

 

Concurentii au fost foarte buni, piesele au fost bune, dar nu neaparat potrivite pentru Eurovision.

 

Ce părere ai de modul de votare din acest an, 50% televoting, 50% juriu format din specialişti?

 

Modul de votare mi se pare foarte corect, nu la fel de corect mi s-a parut telefonul primit de la unul dintre redactorii eurovisionului care ma anuntase de o problema aparuta in timpul televotingului, problema care a avut ca urmare neinregistrarea tuturor voturilor.

  

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: