Publicat de: crysenyum | Joi,Martie 19, 2009

A murit Ion Dolanescu!

Cunoscutul cantaret de muzica populara s-a stins din viata in cursul zilei de astazi in urma unui stop cardiac. Artistul de 65 de ani a murit acasa, iar un echipaj SMURD a incercat timp de jumatate de ora sa-l resusciteze.

Cunoscut autor al slagarului „M-am nascut intre Carpati”, cetatean  de onoare al comunei natale (Persinari, jud. Dambovita) Ion Dolanescu a fost si va ramane un nume mare pentru romani.

La inceputul anului 2006 Ion Dolanescu a declarat ca-si va inchina restul vietii sale Lui Dumnezeu:

„Toată viaţa, Dumnezeu mi-a dat ceea ce mi-am dorit: bani, faimă. Acum e momentul să-i mulţumesc pentru ceea ce am primit şi să-i închin restul vietii mele”.

sursa Evz

Responses

  1. :(Dumnezeu sa-l ierte!:(

  2. S-a stins din viata un mare suflet, dar muzica lui e cu noi.Zile de doliu au fost in toate casele romanilor si peste hotare. Condoleante lui Ionut, am inteles cit de mult l-a iubit. Le stiu toata muzica la toti 3. Cind romanii se intorceau din concediu din Romania, nu le ceream nimic in afara de muzica celor 3. Dumnezeu sa-l ierte!


Lasă un răspuns

Categorii

