Publicat de: crysenyum | Miercuri,Decembrie 30, 2009

Radiografia zilei de 30 decembrie

Bantui ca o fantoma iarna pe strazi…  Nici nu simt ca au venit sarbatorile. Ma simt mai singura decat oricand iar caldura sarbatorilor de iarna imi lipseste… Parca nu ma intelege nimeni…Ma lovesc de un betiv ce se clatina de la o margine la alta a trotuarului. Il ocolesc si trec mai departe. Striga dupa mine :” baaai ai daramat zidul de-aici. Unde te duci?! La Balaceanca.” E bine ca si-a raspuns singur. Exact asta i-as fi raspuns si eu. Am nasul si degetele inghetate… Beculetele imi lumineaza obrajii pe care se prelinge o lacrima…

Responses

  1. Imi place stilul tau de a-ti exprima gandurile. Iti las adresa mea de mail si te-as ruga sa ma ajuti si pe mine cu niste detalii privind facultatea pe care ai absolvit-o deoarece in directia asta as inclina si eu. Multumesc anticipat.


Lasă un răspuns

Categorii

