Publicat de: crysenyum | Miercuri,Iunie 9, 2010

Eu, Andreea Marin si Patruleasa…

Saptamana trecuta am luat parte la lansarea noii colectii de hainute „Fructe vesele si vitamine” lansata de Andreea Marin. La sfarsitul evenimentului m-a pus dracul sa stau cu agenda (pe care era scris interviul) larg deschisa langa celebrul jurnalistul Andrei Vulpescu care lua interviu pt site-ul 220.ro . Moftangiul colegul meu jurnalist s-a bagat in vorba cu mine si a inceput sa insiste sa ia el interviu duduiei Andreea inaintea mea… L-am lasat, ia omul interviul legat de eveniment si MARE imi fu mirarea cand la sfarsit ii adreseaza Andreei mai pe ocolite mai pe direct, prima intrebare din interviul meu  😐 (intrebarea se referea la parerea Andreeei in legatura cu fapta Columbencei de a adopta la distanta un copil din Bucuresti)…  Vitali, un prieten de-al meu ar spune intr-o situatie de-asta „HAI SICTIR”, eu zic doar atat: „timp de o sapt de cand adoptase Moni copilul, nu te-ai gandit mon cher, tu sau alt jurnalist roman, sa ii ceri parerea Andreei?”.

Cu toate ca apoi i-am luat si eu interviu si am revenit asupra acestei intrebari,  Andreea a declarat clar ca nu doreste sa comenteze actiunile niciunei persoane publice deoarece nu ii sta in fire, totusi raman cu gustul amar ca „jurnalistii” au preluat din intreviul de pe 220.ro acteva dintre cuvintele Andreei si au facut stire de prima pagina: „Andreea Marin sare la gatul Columbencei”…

Intreg interviul luat de mine il puteti citi in numarul viitor al revistei „Zau”. Pentru aceeasi publicatie i-am pus cateva intrebari si Simonei Patruleasa, aflata la eveniment sa-si sustina prietena. In numarul actual al revistei Soc puteti citi si 2 articole semnate de mine. 🙂

Mai multe poze de la eveniment puteti vedea pe http://www.flickr.com/photos/maryorock/4665982716/

Eu & Andreea Marin

Eu & Simona Patruleasa

Responses

  1. de ce o numesti „duduie”? credeam ca e un model pentru tine!

  2. Pai si duduie este o expresie urata? :->


Lasă un răspuns

Categorii

