Publicat de: crysenyum | Marți,Iunie 29, 2010

Andreea Marin: „Voi infia un copil din Haiti”

Aflată recent la lansarea propriei colecții de hainuțe de copii pentru sezonul de vară, fosta Zână a Surprizelor ne-a acordat un interviu pe care îl puteți citi în cele ce urmează..

Știu că punctul de plecare pentru acestă colecție a fost momentul primelor desene ale fiicei tale. Lansarea acestei colecții s-a încheiat așa ca doresc să te întreb pe când viitoarea colecție?

 Nu pot să spun că s-a încheiat pentru că produsele vor fi în magazine peste două săptămâni. Aceasta a fost o avampremieră, mai mult pentru colegii din presă și pentru cei care astazi au facut o incursine aici (Carrefour Orhideea). Următorul pas va fi cu siguranță în sezonul toamnă- iarnă.

Te gândești să perseverezi, să faci o carieră în acest domeniu?

E mult spus, eu am deja o carieră și am deja o muncă și afaceri conexe, dar pe de altă parte nimic din ceea ce fac nu este făcut prost sau pe termen scurt, ci când fac un lucru îl fac bine până la capăt.

Care crezi că va fi punctul de plecare pentru urmatoarea ta colecție? Se va baza tot pe desenele fetiței tale Ana Violeta?

Nu. Nu repet o idee de două ori, încerc să fiu creativă și să vin de fiecare dată cu ceva nou. Las imaginația să joace rolul pe care îl joacă de fiecare dată în tot ce fac și să vă surprind la momentul potrivit cu o idee frumoasă.

Ai cumva de gând să ne surprinzi cu o altă inovație? Ai ceva în plan?

Eu nu am plănuit această inovație, ci a venit firesc pentru că am căutat o soluție și soluția s-a dovedit a fi unică pe piață. Dacă o altă idee va veni ca și aceasta, sigur că se va numi inovație.

sunt deschisă către nou, în orice domeniu ar fi”

Adevărul este că ai ajutat foarte mult mamicile prin invenția ta.

Oricum să fiu sinceră nu mi-am închipuit niciodată că voi ajunge să lucrez în domeniul acesta într-un fel sau altul, iată că viața este imprevizibilă și poate de aceea e și frumoasă și sunt deschisă către nou, în orice domeniu ar fi.

Să înțeleg că a început să îți și placă să lucrezi în domeniul ăsta și vrei să continui?

Da. Cu siguranță pentru că orice mamă ar putea spune lucrul ăsta : tot ce ține de copii în momentul în care devii mamă este o atracție pentru tine.

Mai ales ca este frumos să vii în ajutorul cuiva, indeosebi când vine vorba de copii.

Da, să îmbini plăcutul cu utilul, despre asta este vorba.

Este adevarat că nașterea fetiței tale te-a determinat să te lansezi în acest domeniu?

Nu, nu este adevarat. Nu m-am gândit la asta nici în momentul în care eram însărcinata, nici după nașterea copilului meu. M-am gânndit în momentul în care ea a avut o nevoie și nu am avut cum să o acopăr pentru că nu am găsit pe piață nimic util. Deci am căutat eu o soluție.

Nu știu dacă a ajuns la urechile tale numele unei vedete care zilele trecute a adoptat la distanță un băiețel. Nu este un secret pentru nimeni ca tu ai adoptat la distanță 2 copii.

Da, dar nu este același lucru.

„am luat plasa comentant despre Bianca Dragusanu”

Ce părere ai totuși despre adopțiile la distanță in care distanța propriu zisă nu este prea mare? Iată, Monica Columbeanu a adoptat la distanță un copil dintr-un centru social din București.

Nu mă interesează să comentez ce a făcut Monica Columbeanu sau ce face o altă persoană publică. Nu sunt genul de om care să facă asta și atunci când mi-a fost pusă o întrebare pe ocolite, fără ca eu să știu că era cu referire la o altă persoană publică (Bianca Drăgușanu), am luat plasă comentând în general și am devenit apoi subiect de primă pagină, spunându-se că m-am legat de o persoană sau alta. Nu sunt acest gen de om și nici nu ma interesează să fiu. Adopția la distanță este alegerea mea.

Cred că tu ai fost chiar prima vedetă din România care a adoptat un copil la distanță.

Da, dar nu are nicio importanță. Poți fi primul, poți fi al treilea important este să faci un bine unui copil.

Crezi că această adopție la distanță a devenit un trend printre vedetele din România?

Ar fi bine să devină un trend printre toți oamenii din România. Nu trebuie să fii vedetă ca să faci o adopție la distanță, o poate face oricine, chiar și tu poți să o faci.

Tu ai adopta la distanță un copil din România?

Sigur că da. Chiar am grijă de copii și de familii din România deci nu e o noutate pentru mine.

Te gândești să-ți mărești familia printr-o noua adopție?

Există în momentul acesta o cerere depusă pentru a adopta la distanță un bebeluș din Haiti, pentru care aștept răspuns.

Iti doresc mult succes.

Mersi, să fie.

Interviu de Cristina Petrescu alias CrySenyum 🙂

 

Foto: Marian Nedelcu

In curand un nou interviu cu Mihai , ex 3 sud Est

Lasă un răspuns

Categorii

