Publicat de: crysenyum | Joi,Iulie 1, 2010

Mihai Budeanu: „Am adus ceva nou in 3 SE: ruperea noastra”

Cine nu a auzit de trupa 3 Sud Est? Multe inimi frânte au fost în rândul fanilor, atunci când aceștia au aflat vestea despărțirii trupei preferate. În prezent fiecare dintre cei 3 băieți de la sud est își continuă propriul drum. Ce drum a ales Mihai ve-ți afla în vele ce urmează:

Ai revenit în Industria Muzicala cu un nou proiect numit Beat Music. Cum de te-ai reprofilat pe muzică de club?

Într-adevăr am revenit în Industria Muzicală cu un nou proiect numit Beat Music și am abordat acest stil de club deoarece eu vin din sfera dance și chiar mi-a fost ușor să mă adaptez.

Adevarul este că in ultima perioadă muzica de club este cea care „prinde” în România. Are acest lucru legătură cu alegerea ta in favoarea muzicii clubbin’?

Așa este, muzica de club prinde foarte bine în România și nu numai. Am ajuns să fim foarte bine cotați și afară și asta mă face să ma bucur că in sfârșit suntem luați în seamă de Europa.

Cu alte cuvinte te atrage acest gen de muzică sau l-ai ales doar pentru ca vinde?

 Da, mă atrage acest stil și dacă vinde de ce să nu profit și eu alături de foarte mulți artiști care abordează acest gen. Am timp să cant și altceva până la bătrânețe, trebuie întotdeauna să te adaptezi, să fii la moda altfel lumea te uită. Îmi place să fiu în centrul atenției și să ma reinventez.

Care este genul tău de muzică de suflet? Căci știu că ai încercat mai multe genuri muzicale pe parcursul carierei tale.

Genul de suflet va rămâne muzica soul, ,R’N’B, dar în România nu prea se ascultă așa ca dăi cu muzica de club (râde). Asta se cere, asta cântăm.

Ca să aiba viață lunga artiștii trebuie să aduca din când în când ceva nou. Totuși de ce nu ați fost de acord cu propunerea lui Laurențiu de a schimba formula 3 Sud Est într-una cu band?

 Da, așa este, trebuie să aduci ceva nou, iar formula 3SE s-a schimbat în formula Laurențiu Duța cu band, deci am adus ceva nou pentru 3SE: ruperea noastră.

Gurile rele spun ca voi nu ați acceptat deoarece problema ar fi fost banii care trebuiau împarțiți… Este adevarat?

Nu este adevărat….

Cu Laurențiu știu că nu ai mai vorbit. Dar cu Viorel?

Cu Laurențiu mai rar spre deloc, cu Viorel vorbesc mai des.

 

Se apropie ziua lui de naștere. Îl vei suna?

Pe Viorel l-am sunat , pe 10 iunie a fost ziua lui.

Peste puțin timp va fi și ziua ta de naștere. Te aștepți să fii felicitat de foștii colegi de trupă?

Bineînțeles că voi fi felicitat de Viorel.

Ne împărtașesti cea mai frumoasă amintire din perioada 3 Sud Est?

Cele mai frumoase amintiri rămân cele de la începuturile 3SE, perioada turneelor mari pe care le-am avut în 2000 și 2001 precum Generația Internet. Frumoase momente…

Acum, prin noul tău proiect speri la un succes cel puțin egal cu cel din trecut?

Da, normal de ce nu? Îmi doresc ca melodiile mele să ajungă să fie cunoscute în Europa și nu numai, deoarece cred că am un material audio super care merită ascultat.

Interviu de Petrescu Cristina

 

Lasă un răspuns

Categorii

