Publicat de: crysenyum | Miercuri,Iulie 21, 2010

Ovidiu Komornyik face bussiness cu parfumuri

       Pe timp de criză vedetele s-au orientat spre diferite afaceri pentru ași rotunji veniturile. Este și cazul cunoscutului cântareț Ovidiu Komornyik, care și-a început business-ul cu parfumuri la sfărșitul lunii aprilie a cestui an, când a deschis și primul punct de vânzare a mărcii proprii. În mai puțin de două luni, afacerea căntarețului a prosperat fiind deschise încă două standuri (în bucurești și stațiunea Mamaia). Pentru cei care nu știu, Ovidiu comercializează sub marca OK Perfovo 110 nuanțe de parfum (70 de damă și 40 bărbătești) precum și aproximativ 45 de titluri de CD cu „cei mai îndragiți artiști din România”, produse de casa personală de discuri, OVO Music.

     Pentru că afacerea merge ca pe roate, Komornyik are gânduri serioase pentru acest an. Artistul și-a propus să deschidă încă 10 standuri în toată țara. Ne întrebam: oare Ovidiu câștigă mai mult din acest business decât din muzică? Sperăm totuși, ca iubitul cântareț să nu lase niciodată muzica pentru parfumuri.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: