Publicat de: crysenyum | Vineri,August 13, 2010

Kamara „Am pus punct relației cu Ramona și un mare semn de exclamare!”

Jumătatea de culoarea a trupei Alb Negru a fost în ultimul timp în atenția presei datorită despărțirii sale de Ramona, cea cu care a trăit o frumoasa poveste de dragoste care a durat 9 luni. Despre „dragoste, respect și adevăr” cu Kamara, veți citi în cele ce urmează.

Cu ce se ocupa trupa Alb Negru în prezent?

În prezent trupa AlbNegru se ocupă cu promovarea piesei „Charisma” și cu concertele care decurg. Avem multă treabă, pentru că lucrăm tot timpul la show încât aparițiile noastre să fie diferite și elaborate. Batem țara în lung și în lat și dăm tot ce avem mai bun pe scenă. Ne place contactul cu publicul.

Ești mulțumit de cum a prins piesa „Charisma”?

Această piesă compusă de Connect-R și Chris Mayer, mai are multe de spus. Ne bucurăm că piesa are priză la public. Le mulțumim radiourilor care difuzează piesa noastră și televiziunilor care nu contenesc în a ne populariza videoclipul. E unul foarte reușit, regizat de către Dan Petcan, un regizor cu idei originale. La multe rețele de radiouri locale „Charisma” a ocupat săptămâni la rând primul loc și asta ne încântă. De exemplu, săptămâna trecută eram pe locul întai la „Radio Vacanta”. Lumea ne strigă „Charisma” pe stradă sau ne fredonează piesa. E o vară frumoasă pentru noi și sperăm că și toamna să fie una bună, odata cu balurile și zilele orașelor. Am semnat un contract nou cu Cat Music și avem un nou impresar pe numele lui Marius China, așa că avem numai motive de bucurie, echipa noastra e una puternică și ne susține din plin.

În ultima vreme ai avut o viață agitată în ochii presei, din cauza despărțirii tale de Ramona. Acum te-ai liniștit în legătura cu acest subiect?

Am fost întodeauna liniștit în legătura cu acest subiect. Știu ce vreau și știu că nu vreau să comentez termenii despărtirii mele de Ramona. Iar motivele vor rămâne acolo undeva, într-un cufăr ferecat cu un lacăt din otel inoxidabil care are doua chei: una la mine, cealaltă la ea…

 Poate ne vei ține în suspans ca Botezatu și Bianca, cu desparțiri, împăcări iar despărțiri…

Fiecare e liber să își expună relația cum vrea. Cine sunt eu să îi judec pe alții ? Cu siguranță, oricât de pătimașa e dragostea mea, nu va fi vorba de un „du-te, vino” continuu. Întodeauna am fost partizanul devizei „Dragoste, Respect și Adevăr” și vreau să rămân fidel în cele spuse și în cele gândite.

Săptămâna trecută, presa scria despre voi că încă faceși afaceri împreună, amândoi fiind imaginea unei săli de fitness. Să înțeleg că pe plan profesional mai păstrați legătura?

Atât contractul cât și pozele au fost făcute înainte de a ne despărți, lucrurile nu stau așa cum s-a speculat în presă. Întradevar suntem imaginea Complexului Alexandreea Club Fitness și SPA, dar nu mai avem nimic în comun și nu păstrăm legătura în niciun fel. Am pus punct relației noastre și un mare semn de exclamație. Atunci când trăiești cu un picior în trecut și altul în viitor, prezentul se va strecura printre picioarele tale fără ca tu să îți dai seama. Am scăpat de fantomele trecutului și încerc să creez un prezent zâmbăreț care să îmi ofere un viitor favorabil. Ce alte proiecte mai ai in prezent, sau atfel spus cu ce-ți ocupi timpul liber? Dacă anul trecut m-ați văzut în ipostaza de actor, dansator și cântăreț, în 2010 voi aparține exclusiv muzicii, cel puțin așa mi-am propus, dar pot apărea intodeauna oferte irezistibile din punct de vedere artistic sau financiar (râde). Timp liber nu am. Îmi place să fiu ocupat…

Mai joci fotbal?

De 8 ani joc în Naționala Artiștilor și de 24 de ani practic acest frumos sport. 19 ani am jucat la nivel profesionist și anul trecut am reintrat în circuit în Divizia D, la echipa de Club Smart București cu care am terminat pe locul 5 în Campionat.

 Când ai dat ultimul gol?

 Ultimul gol l-am dat în Finala Cupei „Iubește Sportul” și așa ne-am calificat cu Naționala Artiștilor la Cupa României la Fotbal pe Teren Redus, cupa care s-a tinut la Zalău. Conduși de căpitanul nostru și colegul meu Andrei am terminat în primele 10 echipe pe țară. Asta pentru că am pierdut în optimi cu Știința Galați, la 11m. Publicul ne-a susținut de parcă eram echipa locală și le mulțumim. Avem o echipă frumoasă din care fac parte: Aurelian Temișan, Adrian Enache, Augustin Viziru, Victor Yila, Dani Oțil, Lucian Ghimisi, Dj Moise și mulți alții.

                                   „Vreau să fiu un șofer stăpân pe volanul lui”

Cum merge treaba cu școala de șoferi?

 Treaba merge bine. Cum altfel? Am un instructor bun și îmi dau silința să pun în practică tot ce îmi spune el. Pâna acum am fost șofer pe mașinuțele din parc, unde reușesc mai tot timpul să scap netamponat. Așa vreau să fiu și în trafic, un șofer care nu-i pune în pericol pe ceilalși, un șofer stăpân pe volanul lui.

Ai făcut vre-o victimă? Sau ne poti povesti ceva haios?

Sunt la inceput de drum, povestirile haiose să le lăsăm pentru mai încolo.

Când vei avea carnet, ce muzică vei asculta în mașină?

Aceeași muzică bună pe care o ascult și acum. De la Bob Marley la Black Eyed Peas, de la Louis Amstrong la Jay-Z, de la Michael Jackson la Justin Timberlake. Ascult muzica indiană, buddha bar și multă muzică românească de calitate. Apropo de muzica româneascp: să știți că are mare trecere în afara granițelor noastre. 50-60 % din muzica din cluburile din Europa e muzică românească. Și cu siguranță un CD cu Holograf nu va lipsi din mașină. Am și eu momentele mele de romantism.

Ceva planuri de vacanță ai?

 La noi nu prea există termenul de vacanță. Îmbinăm utilul cu plăcutul. Vacanțele la cântăreți sunt „vacanțe forțate” de lipsa concertelor sau de lipsa de creativitate…

Lasă un răspuns

Categorii

