Publicat de: crysenyum | Joi,August 19, 2010

Horia Brenciu și-a găsit jumătatea

Râvnitul burlac Horia Brenciu declara zilele trecute pe pagina personală de facebook, că și-a găsit jumătatea: “Vă aduceți aminte visul meu de săptămâna trecută? Ei bine, s-a adeverit. Ieri am întâlnit-o… E brunetă și e de o vioiciune absolută, alarmantă. Înafară de asta e și din Ardeal, la fel ca-n vis!!”.  Zeci de fani s-au întrecut în comentarii, încercând care mai de care să ghicească numele frumoasei care l-a cucerit pe cântăreț. Când Horia a anunțat că numele alesei începe cu litera B, fanele au început să-și încerce norocul cu tot felul de nume, de la Bianca, Brândușa sau Beatrice, până la Bambina.

     Solistul le-a promis fanilor că a doua zi va posta și poze cu bruneta care l-a cucerit și așa a și făcut.

                                                      Idilă cu Miss B?

“O cheamă Miss B și e noua mea prietenă! Aveam nevoie de una ca ea și destinul nu m-a lăsat s-aștept prea mult! Stătea undeva în Cluj, într-un magazin, singură și abandonată. A auzit chemarea mea interioară și n-a rezistat tentației de a mă cunoaște!” declară artistul pe siteul său personal. Mirarea fanilor a fost peste măsură când au aflat că de fapt este vorba de o … bicicletă. Admiratoarele au putut răsufla ușurate, că inima cântărețului a rămas încă liberă.

     Până atunci Horia își ia în serios noua iubire “Și încă ceva…Intenționez să am o relație lungă și nelimitată cu noua mea cucerire, iar dacă vreodată ne veți vedea pe stradă nu ezitați să ne cunoașteți! Suntem ceea ce se numește un cuplu mobil!”

Lasă un răspuns

Categorii

