Publicat de: crysenyum | Vineri,Septembrie 24, 2010

Morris: „Din păcate puțini artiști români sunt originali”

 Încă de când s-a lansat, Morris a fost permanent în topuri prin toate piesele sale. Mulți îl cunosc de la primul single „Desire”, cu care a rupt „gura tărgului”. În cele ce urmează îl veți descoperi pe Morris așa cum este el: optimist, plin de viață și… pasional.

 Înainte de a te lansa in muzică, ai cochetat ceva timp cu actoria. Ai renunțat complet la acest domeniu?

 Este adevărat am absolvit facultatea teatru- film secția actorie. Au fost 4 ani foarte frumoși pentru mine. Aici pot spune ca m-am descoperit pe mine și am pătruns în adâncul sufletului meu aruncând la suprafata latura sensibilă, pasională și artistică a eului meu. Nu poți renunța niciodată la ceea ce îsi pune amprenta puternic pe tine, pe tot ceea ce descoperi schimbându-ți până la urmă viața și destinul. Nu pot renunța la actorie niciodată și chiar aștept provocări din partea regizorilor- și astfel să deschid cufărul personajelor pregătite de noi aventuri.

 Te așteptai ca piesa „Desire” să aibă atâta succes devenind hit peste noapte?

 Sincer de foarte mult timp așteptam să pătrund în această lume mirifică numită scenă. Și dacă am făcut-o ca și actor, simțeam că pot și mai mult de atât. Și iată că Dumnezeu mi-a acordat această șansă de a-mi exprima și muzical trăirile și sentimentele mele. Poate că așa a fost a fost scris să se întâmple, ca prin mesajul meu numit DORINTĂ, să cuceresc inimile tuturor.

Ai avut alături de tine și un percuționist de culoare. Ai incheiat colaborarea cu el?

 Fiecare în viață avem un drum de parcurs… Pentru mine nimic în această lume nu e întâmplător, totul se întâmplă cu un anumit scop. Viitorul e cel ce ne călăuzește întotdeauna spre noi provocări, însă trecutul niciodată nu va fi uitat și închis în clepsidra timpului… În viață orice e posibil, iar dacă eu m-am întâlnit cu Pj Vincent cu siguranță ne vom mai întâlni.

 Este mai bună rețeta cu 2 dansatoare?

 Să știi  că  nu e deloc ușor să găsești oameni cu care să-ți împarți bucuriile, tristețile, realizările sau eșecurile. Sunt un norocos din acest punct de vedere. Am căutat până am găsit mănușa perfectă pentru mine. Dacă o fi bună această rețetă numai voi puteți să-mi spuneți, voi sunteți singurii care puteți aprecia sau nu acest proiect început de aproape 2 ani.

               „ știu cum e să nu ai cum sau cu ce, dar să-ți dorești”

 Ai organizat un concurs „Remix Angel Eyes”, în care ți-ai invitat admiratorii să facă un remix al ultimei tale piese, remix ce va fi inclus pe noul album. De ce anume va beneficia cel care câștigă acest concurs?

 Eu am plecat de la zero și știu cum e, să nu ai cum sau cu ce, dar să-ți dorești. M-am gândit ca prin mine să ajut și să dau șansa tuturor tinerilor talentați care vor să-și împlinească un vis, așa cum s-a întâmplat și la primul remix la „Till the morning light”, făcut de Dj Dark. La fel se va întâmpla și pentru piesa „Angel eyes”, acum miza fiind și mai mare odată cu semnarea celebrului label Ministry Of Sound. Pentru cei care încă nu știu de unde se poate lua packul de remix, foarte simplu http://www.morris.ro și acolo găsesc tot. Așa că SUCCES.

 Care este povestea sample-ului „împrumutat” din piesa lui Paul Johnson- „Get get down” și folosit in „Angel Eyes”?

 Spuneam mai sus că sunt adeptul provocărilor, îmi place să cred că prin ceea ce facem, eu și producătorul meu David Deejay suntem destul de originali. Dacă el a fost deschizătorul de drumuri pentru acest stil popcorn sunt sigur că mulți de acum încolo ne vor copia ideea. Și când spun asta vin cu argumente destul de elocvente: piesa „Angel eyes” este deja prin topurile radio în Grecia, Ucraina, Serbia, Albania, Turcia, Germania etc. Ideea cu acest sample ne-a venit pe moment. Eram în studio și pur și simplu așa a fost să fie…

 Intr-un alt interviu ai fost întrebat care este câștigul tău pe un concert, însă nu ai răspuns. Noua ne-a spus o vrăbiuța că onorariul tău în țara ajunge la 1500 euro, iar în străinătate dublu. Am estimat bine?

 Se pare că aveți o vrabiuța foarte conștiincioasă și silitoare.

              V-a colabora cu Dj Stone, Chris Ortega si Plastik Funk

 Am auzit că te pregătesti să semnezi piesa Angel eyes cu celebrul label international „Ministry of Sound”. Felicitări!

 Uite că vorbeam de noroc și destin. Zeița Afrodita mi-a zâmbit și m-a atins cu bagheta ei magică, împlinindu-mi poate unul din multele vise dorite poate nu doar de mine ci și de alți colegi de breaslă. Foarte important este să  crezi în tine, în forțele tale și în ceea ce poți tu să faci și să realizezi. S-a întâmplat ca celor de la Ministry Of Sound să le placă foarte mult această piesă și de aici dorința lor de asemna această „Angel eyes”, dându-mi posibilitatea de a mă alătura familiei celebrului label internațional. Odată cu semnarea celor de la Ministry Of Sound voi începe promovarea masivă în Europa și în Statele Unite, concerte, emisiuni, radio, tv etc. Deja au început primele remixuri de afară, Dj Stone fiind primul din lista celor cu care voi colabora urmând apoi, printre alții, Chris Ortega, Plastik Funk sau Frederico. Nu va fi ușor sunt conștient de acest lucru, dar dacă am primit un dar trebuie să-l fructific la maxim.

 Dintre hiturile proprii de până acum, care este melodia ta de suflet?

 Lost in Havana Angel eyes Desire Running Till the morning light. Asta ar cam fi melodia mea de suflet.

 Spune-ne ce artiști din România apreciezi dar și dacă ai vre-un artist care nu-ți place.

 „Mulți caută…puțini găsesc „ : cartea mea ce o păstrez și o prețuiesc în fiecare zi. E greu dar în același timp fascinant să fii unic în felul tău. În general eu apreciez originalitatea,  care se pare că în România nu prea există. Sunt foarte puțini artiști care prin originalitatea lor își pun amprenta în tot ceea ce fac, iar dacă vorbim de România, pietrele sunt de 2 feluri nestemate și simple pietre.

 Până când te vezi cântând?

 Mi-ar place ca prin muzica mea, mesajul să fie nemuritor… Mi-ar place ca prin ceea  ce fac eu acum, să transmit tuturor iubire, înțelegere și mult optimism.

 Despre carieră am înțeles. Ce ne poși spune despre viața ta din spatele scenei?

 Sunt o persoană destul de deschisă, optimistă și plină de viață. Am mulți prieteni cu care îmi petrec timpul liber, povestim, glumim, ne relaxăm la un film, plimbări, munte, mare…

 Ești fericit și pe alte planuri decât cariera? Iubești?

 Offf ai atins o latură atât de sensibilă dar și frumoasă. Ooo da. Chiar iubesc și am sufletul plin de dragoste, pasiune și iubire. Nu cred ca aș putea trăi fara iubire, nu cred că aș putea crea fără iubire, nu cred că m-aș putea trezi fără iubire, nu cred că aș putea visa fără iubire, nu cred că aș putea privi fără iubire, nu cred că aș putea zâmbi fără iubire, nu cred că aș putea respira fără iubire, nu cred că m-aș putea hrăni făra iubire. Asta dacă vorbim de iubire, iar profesional din toamna asta tot spuneam că vreau să îi ajut pe cei talentați și care visează sa-și împlinească visele.

 Pe viitor cu ce ne vei surprinde?

 Momentan vom face clipul piesei Angel eyes. Vreau ceva îndrăzneț, senzual și normal cât mai original. Iar în rest îmi doresc să fiu sănătos să vă surprind de fiecare dată prin ceea ce voi face artistic, profesional, sentimental…

Responses

  1. Frumoase interviuri. Bravo !

  2. Mult succes maimutzik! love u so much 🙂

  3. „Putini artisti romani sunt originali” …. Doamne ce mai rad la titlul asta. Ma scuzi dl. Morris dar in piesa „Angel Eyes” te-ai inspirat dupa Paul Johnson – Get Down … nu esti un exemplu bun de originalitate

  4. Hello.
    I am Iranian.
    I am poet.
    please visit my blog and send your comment about my poems.

    http://smh-rahemobham.blogfa.com/

    Thank you
    Your friend
    Seyed Morteza Hamidzadeh


Lasă un răspuns

Categorii

