Publicat de: crysenyum | Luni,Octombrie 11, 2010

Jimmy Dub așteaptă marea iubire

 După colaborarea cu Connect-R și ascensiunea în topuri cu hitul Monday, Jimmy Dub se pregătește de un nou single. Dupa cum artistul ne-a declarat mai jos, acesta consideră că se află la doar 10 % din potențialul său, dorind ca pe viitor să ne surprindă plăcut prin tot ceea ce va face.

 Înainte de a fi Jimmy Dub, lumea te cunoștea  ca Dj Tavi. Ai renunțat complet la acest nume sau sunt doua proiecte separate?

     Dj Tavi mă numeam pe timpul când puneam muzică în cluburi. O dată cu evoluția mea pe plan artistic am fost nevoit să-mi schimb numele din dj Tavi în Jimmy Dub , dar am rămas același tip de treabă, pe nume Tavi. (râde)

 De unde a venit ideea numelui Jimmy Dub?

     Ideea numelui i-a venit lui Chris Mayer , recunosc că la început mi s-a părut foarte ciudat numele dar acum sunt foarte încântat de el și il port cu mare plăcere.

 Cum i-ai cunoscut pe Connect R și pe Chris Mayer?

     Pe Connect-R l-am cunoscut printr-un prieten comun care m-a dus la el la studio, în 2007, iar pe Chris Mayer prin Connect-R.

               mai am foarte multe de învațat și de arătat”

 Este adevărat că recent ai semnat cu o casă de discuri din România, Red Clover?

    Da este foarte adevărat și sunt foarte încântat de această decizie. Este o casă de discuri nouă, cu foarte mult potențial, ce pune artiștii pe primul plan și investește încontinuu în imaginea lor.

 Datorită piesei “Monday” ai luat un avânt formidabil în topuri. Te așteptai la acest real success?

     Sincer nu, dar speram din toată inima.Consider că sunt la 10% din apogeul carierei mele de artist așa că mai am foarte multe de învațat și de arătat. Primesc într-adevăr multe solicitări de concerte însă încerc să-mi fac timp în continuare să intru și în studio pentru a lucra la piese și împreuna cu echipa mea la strategia de promovare.

 Pe viitor vei păstra colaborarea cu Connect-R și Chris Mayer?

 Da , pentru următoarele piese lucrez tot cu băieții, însa nu ne grăbim foarte tare. Piesa Monday urcă încet încet în topuri, pregătim un videoclip cool și până la următorul single mai avem câteva surprize de oferit. Avem o strategie bine pusă la punct.

 Gura lumii vorbește, că asocierea ta cu aceste nume deja celebre în Industria Muzicală, ți-a adus un plus de succes. Tu ce crezi despre asta?

Da sunt foarte conștient că m-a ajutat foarte mult această asociere și le multumesc pe această cale atât lor cât și lui Dumnezeu și nu în ultimul rând lui Eugen, managerul și prietenul meu,care m-a susținut foarte mult. Nu a fost totusi o întâmplare și cu siguranță acesta a fost doar primul dintr-o serie de pași pe care încet încet îi vom parcurge pentru a ajunge chiar în top!

                    Pregătește un nou single

 În prezent lucrezi la un nou hit, sau doar te bucuri de concertele cu piesa “Monday”?

Da noul meu single este 87% finalizat și este produs tot de Rappin On Production.

 Ce ne poți dezvălui despre noul single?

Despre noul single nu vă pot spune prea multe doar că este ceva diferit față de noul trend POPCORN, într-un cuvânt „Jimmy Dub will get your affection”.

 Ce fel de persoană se ascunde în spatele numelui Jimmy Dub?

În spatele lui Jimmy Dub se ascude un tip foarte de treabă și foarte prietenos pe nume Tavi, restul îl descoperiți singuri pe http://www.jimmydub.ro  J

 Am înțeles că ai numai 20 de ani… Cum te-au asaltat fanele?

Sunt un tip modest de fel, dar aș minți să spun că nu au apărut și fanele dar încerc să le fac față și să le împac pe toate…

 Pe toate? Deci țintești sus, nu te mulțumesti cu una….

Normal că trebuie să le mulțumesti pe toate , bineînteles nu în sensul în care v-ați gândit voi. În inima mea  există decât o singură iubire, când va veni ea nu se știe dar sunt sigur ca va veni. One love!

Lasă un răspuns

Categorii

