Publicat de: crysenyum | Luni,Noiembrie 1, 2010

Alexandra Ungureanu: „un artist nu trebuie sa fie condus de partea financiara”

Cantareata are o viata discreta, nefiind niciodata implicata in scandaluri. Aceasta si-a inceput drumul spre muzica inca de la varsta de 6 ani, cand a luat primele lectii de pian si canto. A colaborat cu diferiti artisti precum Paula Seling, Sistem, Holograf sau Morandi. Din anul 2004 artista s-a alaturat baietilor de la Crush, cu care colaboreaza si in prezent.

La ce lucreaza in prezent Crush si Alexandra Ungureanu?

Lucram in studio, cautam directii noi pentru ca a trecut destul de multa vreme de la ultimul material. Au trecut cam 3 ani, timp in care muzica dance, care oricum e foarte dinamica s-a schimbat foarte mult. Si evident lucram la reinventarea care trebuie sa se faca, dar pastrand ceea  ce ne caracterizeaza pe noi ca trupa. In prezent pregatim un single nou, pentru ca desi nu se mai „poarta” albumele, pentru ca pirateria face ca acestea sa nu mai fie vandute iar producatorii nu mai sunt interesati sa investeasca, noi vrem sa scoatem un material care sa aiba un concept, un inceput, un sfarsit, o grafica, o tema…

In primavara acestui an ati lansat o piesa noua, „Party On”, care este total diferita fata de stilul Crush si Alexandra Ungureanu. Cum a fost apreciata acesata piesa?

Este o piesa care a primit reactii extreme: ori foarte bune, ori foarte rele. Asta pentru ca intradevar a fost o schimbare de directie. Sunt foarte multi oameni din bransa care au apreciat-o, considerand-o una dintre cele mai bune piese ale noastre, cu toate astea au fost si pareri de partea cealalta cum ca nu ni se potriveste. De aceea nu a fost vizata ca un hit. Este inclusa in playlistul nostru de concerte cu tot cu o varianta de remix facuta de Bobby de la Voltaj.

                   Canta cu fostul membru Boney M

 Tu mai ai un proiect separat, in care canti live cu band. Ai vrut sa canti si altceva inafara de piesele cu Crush?

Este un proiect live, care include nu doar un band ci mai multe variante, pentru ca am foarte multi prieteni care doresc sa cante cu mine, iar eu la randul meu, cu ei. Am o trupa de baza, „Blue Motors” din Buzau, cu care colaborez de peste 2 ani. Mai sunt si alti prieteni cu care cant, insa depinde de concept, de ceea ce se cere, de locul unde cantam. Unul dintre colaboratorii mei este Brad Vee Johnson, fost membru Boney M care traieste in romania de 5-6 ani. Mai nou, de vre-o 2 luni colaborez cu cei de la „Life on Mars”, trupa in care se regasesc prieteni de-ai mei din trupele Bere Gratis, Sistem sau Wassabi. Este o gasca de prieteni alaturi  de care ma simt foarte bine. Cantam si piese de la Crush, live intr-o varianta rock dar si multe coveruri. In general prefer sa cant piese care mie imi plac foarte mult. Nu neaparat ce se cere, cat ceea ce mi se potriveste.

Te regasesti mai mult in muzica live alaturi de band?

Un artist nu trebuie sa fie condus numai de partea financiara, ci si de ideea de a-si putea explora toate posibilitatile ca artist. Si cred ca live-ul cu trupa este un pic mai generos ca exprimare, decat varianta muzicii electronice, care are un public al ei, foarte fidel si dinamic, dar si cantarile 100% live cu band fac la fel de multa placere si au un public separat care gusta acest gen. Bucuria mea este ca pot sa le fac pe toate si ca gasesc oameni care ma apreciaza in toate aceste zone ale muzicii.

Stiu ca de curand, cam de 3 luni te-ai mutat in casa noua. Cum este noua casa? Te-ai acomodat?

De acomodat nici nu se pune problema pentru ca este un loc mult mai generos ca spatiu decat fosta mea locuinta. E un loc inca in curs de amenajare pentru ca fiind mai tot timpul pe drumuri, inca mai am o parte din cutii nedesfacute, pe hol. Astep sa vina dressingul si niste obiecte de mobilier, dar deja este un loc pe care il numesc „acasa”, desi exista 3 case ale mele: casa in care m-am nascut la Onesti, fosta mea locuinta unde sta mama si actuala mea casa.

            „Am parte de echilibru pe plan personal”

Cum iti intretii silueta?

Am avut perioade in care obisnuiam sa alerg si imi facea foarte bine alergatul in aer liber, dar n-am mai reusit sa ajung in ultima perioada. Intre timp m-am reapucat de sala, mai serios. Am o antrenoare care se ocupa de mine, am un antrenament destul de strict, mai putin pe partea alimentara. Adica am un regim destul de echilibrat, mananc de toate si cred ca mananc destul de sanatos, dar mi-as dori sa mai slabesc cateva kilograme, asa ca sper sa reusesc sa renunt la partile mai delicioase ale meniului meu.

 Cum esti dincolo de scena? Iubesti? Esti iubita?

Sunt iubita de catelul meu pe care il tin in brate acum, de mama, de prieteni… Am o perioada in care  nu se intampla lucruri foarte evervescente din punctul asta de vedere, dar pot sa zic ca am parte de un echilibru pe plan personal, ceea ce ma ajuta foarte mult sa ma concentrez pe partea profesionala. E bine ca in ciuda lipsei de timp reusesc sa imi fac cunostinte noi, nu ma hazardez sa spun prieteni, pentru ca e foarte greu sa legi legaturi foarte puternice si profunde in ziua de azi. Dar cu toate astea reusesc sa redescopar oameni cu care gasesc afinitati foarte mari, cu care lasand la o parte alergatura zilnica, gasesc timp sa iesim undeva. Si cam atat despre viata mea mea personala.

Lasă un răspuns

Categorii

