Publicat de: crysenyum | Duminică,Decembrie 19, 2010

Sonny Flame: „nu voi mai participa la Eurovision”

Cântărețul a rupt topurile cu primul single „Jump Up” și a făcut numeroase colaborări care l-au făcut cunoscut. Despre planurile sale în carieră și despre cum a ales calea muzicii aflați în cele ce urmează.

Care consideri că a fost cea mai mare realizare a ta în ceea ce privește muzica?

Cea mai mare realizare a mea de până acum, lăsând la o parte colaborările pe care le-am avut, este piesa Jump Up, care a fost foarte bine primită în cluburi reușind chiar să se afirme și pe plan extern,fiind prezentă în topuri din Anglia, Germania, Elvetia (British Dance Charts, Deutsche-Pop-Chart – DPC,Swiss DJ Chart).

Ai avut colaborări cu mai mulți artiști (Connect R, Chris Mayer, Wassaby, Morris). Cine urmează pe lista ta?

Am făcut o nouă colaborare cu un artist fresh pe piața muzicală, Claudette, iar piesa cred că va avea impact pozitiv asupra publicului larg.

Și-a întererupt studiile, pentru a se apuca de cântat!

Știu că mama ta a fost cea care ți-a descoperit înclinația către muzică, atunci când erai mic. Ce altă meserie crezi că ți s-ar fi potrivit?

Dacă nu aș fi făcut muzica, probabil că mi-aș fi continuat studiile facultății de arhitectură, pe care le-am întrerupt tocmai din acest motiv… Am fost conștient că sunt două meserii care necesită foarte multă dedicație, muncă, răbdare s.a.m.d , și am preferat să aleg una dintre cele două pentru a putea reuși. Mă bucur foarte mult că am ales muzica, întotdeauna am simțit că este singurul lucru pe care-l fac din toată inima și cu toată pasiunea.

Ce urmează după „Jump Up”?

Urmează un nou single,evident, poate și un album, pentru că multă lume mă întreabă despre asta în ultima vreme și cu toate că nu prea se mai practică în România lansarea albumelor, probabil că voi scoate unul într-o editie limitată, special pentru aceia care își doresc un album Sonny Flame.

Cine a avut ideea pentru videoclipul piesei?

Ideea clipului a avut-o Iulian Moga,iar eu am fost foarte încântat de ipostazele în care am fost pus,având în vedere faptul că de la început i-am comunicat lui Iulian că imi doresc să facem ceva deosebit și să evităm previzibilul.

În videoclip ești un adevărat „băiat rău” care visează că evadează din închisoare. Cum ești tu în realitate?

Pot să fiu în mai multe feluri, depinde cu cine intru în contact, dar de obicei răspund cam cu aceeași monedă,deci pot fi și ‘băiat rău’  , și ‘băiat bun’, cuminte, manierat. et c.

Ai încălcat vreodată legea?

Niciodată.

Va colabora cu Dj Project?

Am auzit un zvon despre o posibila colaborare cu Dj Project. Este adevarat?

Este posibil să am o colaborare cu ei, dar încă nu s-a concretizat nimic.

Ce ne poți spune despre anul 2011? Vei mai participa la Eurovision?

Îmi doresc să evoluez în ceea ce mă privește, să câștig publicul din ce în ce mai mult și să devin un artist cât mai complex posibil . La Eurovision nu voi mai participa.

Un mesaj pentru cititorii revistei noastre?

Listen to reggae music! (Capleton, Sizzla Kalonji, Damian Marley, SuperCat…).

Lasă un răspuns

Categorii

