Publicat de: crysenyum | Marți,Ianuarie 25, 2011

O noua metoda de agatat

Iata ca mi-a fost dat sa intalnesc o noua metoda de agatat…

Mergeam ieri pe strada, spre metrou. Intr-o statie de autobuz erau 3-4 oameni. Cand am trecut prin dreptul lui, un tip din statie imi intinde o foita. O iau si trec mai departe (” pliant”, mi-am zis in gand). Bag foita in buzunar, ajung la metrou si stand pe peron scot foita sa va pentru ce se facea reclama. Si citesc: „Buna! Imi permiti sa ma indragostesc de tine??? Fii unica. diferita. Spune … Da 0768935439”.

WHAT THE FUCK???!! Asta e o noua metoda de agatat? Sa stai pe strada sa imparti foi cu numarul tau de telefon si declarii de dragoste? Caci tipul avea mai multe foi, nu va ganditi ca a scris pe loc, in 3 secunde in timp ce statea in statia de autobuz…

S-au prostit baietii din vremea de azi….

Responses

  1. tare:)) o sa incerc si eu :))

  2. Te anunt ca si prietena mea a primit aceasta hartie :))) Nu mai stiu daca era mesajul la fel, dar da… forma de agatat.
    Oricum, macar e pe fata in comparatie cu acei oameni de pe strada care vor sa donezi pt micul X o suma de bani si iti iau numele si telefonul. Tind sa cred ca si acei oameni isi cauta prieteni one way or another.

  3. foarte original:)),n-am ce sa zic…dar sa privim partea buna: a scris corect,deci a facut cel putin 4 clase:))

  4. eu cred ca e o forma de a racola fete…. ar trebui sesizata politia. ganditi va cum ar fi sa cada acest biletel in mana uneia de 13 14 ani, si dezamagita pe deasupra..pica in plasa…

  5. Vad ca persista aceasta metoda! acum cateva ore tocmai am primit si eu un biletel identic in parcul Herastrau..insa alt nr. de telefon.. foarte ciudat mi s-a parut de aceea am zis sa caut pe google sa vad daca gasesc ceva!


Lasă un răspuns

Categorii

