Publicat de: crysenyum | Joi,Martie 10, 2011

Ellie White: „ll vreau pe Botezatu”

Pe numele său real Elena Baltag, Ellie White, a început să cânte încă de la vârsta de 3 ani. A colaborat cu diverși artiști, iar cea mai cunoscută colaborare a cea cu băieții de la Dj Project, la care a renunțat în 2009. În prezent, Ellie White are o carieră solo, dovedind că este o femeie puternică și hotărâtă în convingerile ei.

Acum ai o cariera solo, după ce ai cântat cu Dj Project. Care sunt părțile pozitive și negative, în a cânta singură, spre deosebire de a fi implicată într-un proiect/trupă?

Eu cred că în orice relație în care sunt implicaîi mai mulîi oameni sunt părți bune și mai puțin bune, important este ca scopul final să fie același. Inevitabil sunt întotdeauna mai multe păreri și nu întotdeauna sunt asemănatoare, ceea ce implicit generează multe discuții care pot fi constructive sau nu… . Pe de altă parte, într-un proiect solo esti doar tu, ca și artist, și echipa din spatele tău care lucreaza pentru tine. Pentru mine personal, acest proiect înseamnă o mare realizare, și nu cred că voi mai putea face parte dintr-o trupă, cu toate ca trupa nu înseamnă ceva negativ…

La începutul anului 2010 aveai o dorință: aceea de a vedea America, în calitate de artist. Ai reușit să-ți împlinești visul?

Încă nu, dar lucrez la acest lucru. Sper ca acest nume se va face auzit în toata lumea, știu că este un vis îndrăzneț, dar nu imposibil…

Acum, ce ne poți spune despre dorința pentru anul 2011?

Pentru 2011 îmi doresc același lucru ca și pentru 2010, adica acea recunoaștere internațională ca și artist, însă sunt conștientă ca orice lucru de valoare se clădește în timp, cu răbdare și cu multă muncă!

Sută la sută naturală!

Ai vreun viciu? Daca da, împărtășesteni-l și nouă.

Cred că pot numi cu mâna pe suflet muzica fiind viciul meu… pasiunea mea…viața mea. A… și ocazional cafeaua de dimineață , dar cam atât.

Cât la sută ești naturală?

Deocamdată pot spune că înafară de culoarea părului, care a suferit mici modificări de-a lungul timpului, nu am suferit nici un fel de intervenții.

Ce părere ai despre „vedetele de carton” din România?

Sincer, nu vreau să comentez…

Cu ce vedetă din România ai alege să-ți petreci cina? Argumentează-mi alegerea. Dacă nu te-ai gândit la cineva îți dăm de ales: Botezatu sau Adrian Mutu.

Cred că dintre cei doi aș avea mai multe în comun și despre ce povesti cu Cătălin Botezatu, nefiind o mare pasionată a fotbalului….

Piesa „Nu te mai caut” a primit un feedback pozitiv din partea publicului. Ai primit însă și critici pentru aceasta melodie?

Până acum, piesa „Nu te mai caut” a fost foarte bine primită de fani și de oamenii de specialitate, ceea ce mă bucură pentru că am pus foarte mult suflet în această piesă.

Referitor la piesă, pe cine „nu mai cauți”?

Versurile sunt scrise de băieții de la Play &Win cărora le mulțumesc încă o dată pentru această piesă extraordinară. Este un fapt și o realitate că toți oamenii trec prin suferințe li despărțiri, și cum altfel să îi faci să simtă că ești alături de ei dacă nu prin versuri care le exprimă cel mai bine sentimentele…?

Pe plan profesional ești în ascensiune, dar cum e pe plan sentimental?

Mulțumesc de întrebare, îți pot spune doar că este important în orice moment al vieții să ai pe cineva lânga tine, care să îți fie alături, să te înțeleagă și să te susțină.

Muzica este tot ce îmi doresc să fac”

Ai fost vreodata pe punctul de a renunța la cariera ta?

Au fost momente foarte grele în cariera mea, însa NU am renunțat și nu voi renunța niciodată pentru că pentru mine muzica este totul. Nu este doar o fază trecatoare, muzica este tot ceea ce mi-am dorit să fac și ceea ce îmi doresc să fac în continuare.

Legat de concerte, ce poti sa imi spui?

Din fericire, pot sa îți spun că nu petrec prea mult timp pe acasă, sunt invitată la cluburi, petreceri de firma, baluri și alte evenimente. Mă bucur că piesa este primită bine de fani și că sunt invitată să petrec alături de ei.

Unde te pot găsi fanii?

Cel mai ușor pe internet, pe siteul meu http://www.elliewhite.com și pe facebook http://www.facebook.com/EllieWhiteMusic, unde stau de vorba zilnic cu ei și chiar organizăm concursuri cu premii cât mai plăcute!!!

 

Lasă un răspuns

Categorii

