Publicat de: crysenyum | Miercuri,Martie 7, 2012

Vizita la cardiologie…

“Este infarct clar!”, a spus odoctorita, care se agita cu niste biletele de hartie.

In dreapta mea, o batrana intinsa pe pat, complet dezbracata si acoperita cu o patura. Se chinuie sa supravietuiasca, iar aparatul care ii indica bataile inimii oscileaza de la secunda la secunda. Deodata, in loc de valurile care apareau pana atunci, se arata o linie lunga… In cateva secunde ritmul cardiac si-a revenit, batrama a deschis ochii. Respira.

In stanga, o alta femeie, cu cativa ani mai tinerica decat vecina ei de salon. Imi spunea incontinuu ca ii este foame, ca sta in spital de 9 ore si ca abia atunci ii pusesera o perfuzie.

Toate doctoritele roiesc in jurul unui pacient din fundul salonului, pret de cateva minute. Apoi, putin cate putin, ele se imprastie in jurul unui birou ce despartea salonul.

“Probeaza cerceii astia”, spuse una dintre doctorite, intinzand o pereche stralucitoare de pietre semipretioase.

Un alt cadru medical ia cerceii si incepe sa ii probeze in oglinda. Asistenta, in mana cu niste fiole de sange pentru analize, zvarli hartiile si sticlutele si se oferi s-o ajute. Femeia din stanga nu mai contenea sa se vaite: “Mi-e foame de nu mai pot”. Asistenta se uita la ea si rade….

Responses

  1. e foarte important sa fim informati si sa prevenim afectiunile cardiovasculare. eu am suferit un infarct miocardic anul trecut. norocul meu a fost ca sunt din brasov si am ajuns in urgenta la unul dintre cele mai bune spitale specializate pe afectiuni ale inimii, la clinicco, daca ati auzit. daca nu ati auzit, trebuie sa stiti ca exista, cine stie. multumesc in fiecare zi lui dumnezeu ca s-a nimerit sa fie la brasov.


Lasă un răspuns

Categorii

