Publicat de: crysenyum | Sâmbătă,Martie 10, 2012

In statia de autobuz…

EL: Domnisoara imi dati si mie o tigara?

Eu: Nu fumez?

El: Pai de ce nu fumati?

Eu: Ca nu e sanatos!

El: Pai daca fumati, acum aveati sa-mi dati si mie o tigara…

Dupa 1 minut…

El: Nu cumva aveti prin geanta pe acolo o bucatica de ziar?

Eu: Nu auziti ca nu fumez????!!!!

El: Nuuu… O bucata de ziar!

Eu: Aaaa, nu am domnule! Si nici tutun nu am daca asta urma sa ma intrebati!

Pleaca la o alta persoana si se inoarce dupa un minut…

El: Imi dai si mie 1 leu? Daca imi dai un leu ai sa ajungi fotomodel!

Eu: Nu am! Nu vreau sa ajung fotomodel!

El: Hai da-mi 1 leu ca esti frumoasa si o sa fii fotomodel.

Eu: N-auzi domnule ca nu vreau sa fiu fotomodel? Am fost si nu mi-a placut…

A venit autobuzul…. Thanks GOD.

Responses

  1. Te pui cu dependentii…


Lasă un răspuns

Categorii

