Publicat de: crysenyum | Miercuri,Iunie 20, 2012

Relatarile unui graunte de nisip

– Graunte, graunte!, suiera vantul cu putere! Ma amageste ca de fiecare data…

Si-mi dau seama pe zi ce trece ca nu voi cunoate fericirea adevarata. Ratacesc impreuna cu altii intr-o lume necunoscuta mie. Vantul lin mi-a facut cu ochiul mai mult decat dulceata soarelui. L-am urmat. Statusem veacuri intregi in duna mea de nisip si niciun alt vant nu ma clintise… Parfumul pe care il ducea cu el era diferit si m-a facut sa ametesc.

     Suflul sau a devenit din ce in ce mai agitat si m-a purtat departe. Am deviat de la drumul meu, m-am indepartat de duna de nisip cunoscuta mie. Am vazut cum e sa fii deasupra tuturor, vantul m-a purtat agale, iar eu m-am ghemuit in bratele lui cu ochii inchisi. Zambeam. Dar nu putea fi cu mine tot timpul. Uneori, in mijlocul zilei, sau la miez de noapte imi dadea drumul. Coboram din zbor si simteam singuratatea. Eram printre dune necunoscute de nisip.

Venea iar si iar, suiera cu putere, ma invaluia si ma plimba pe toate colinele. Apoi trebuia sa plece, avea de umblat si peste alte tarmuri. Era cald, el batea cu putere departe, iar mie, de acum imi oferea doar adieri calde, care nu-mi erau de ajuns. Visam sa ma ia cu el departe, sa sufle cu putere doar pentru mine, dar el visa sa ma readuca in duna de unde plecasem. Dupa ce imi aratase orizontul, marea si pescarusii, dupa ce ma izbise de stancile tarmurilor, dupa ce ma cuprinsese strans, purtandu-ma intr-o alta lume, voia sa ma duca inapoi… Voia sa ma viziteze ca si cum nimic nu se intamplase, iar eu sa-i zambesc la fel. Stiam de pe atunci ca dragostea dintre un graunte de nisip si vantul ce sufla cu putere peste el, nu poate avea loc. Stiam ca visele astea erau doar ale mele, dar m-am lasat purtat departe… Stiam ca nu oricine poate fi scos din mediul lui, daca dorinta nu este suficient de puternica.

As vrea sa-mi depasesc conditia de graunte, sa ma transform in praf de stele, vantul sa ma poarte prin nori, acolo unde nu trebuie sa suiere si peste alte vazduhuri…

Lasă un răspuns

Categorii

