Publicat de: crysenyum | Duminică,Iulie 15, 2012

File de jurnal…

„Niciodata nu te-am simtit pe deplin multumita de mine. De multe ori mi-ai spus vorbe grele care m-au facut sa ma simt ca o ratata. De multe ori m-ai judecat fara sa-mi cunosti motivele. M-ai inteles vreodata? De multi ori mi-ai dat drept exemple, copiii cunostintelor sau rudelor. Dar nu vezi azi ca acele exemple ale tale au toate viciile pe care eu nici macar nu pun mana? Si uneori ma gandesc ca mai bine as fi fost asa, ca poate daca as fi incercat un viciu ma vedeai mai matura! Niciodata diplomele nu ti-au fost indeajuns, mereu mi-ai aratat cu degetul pe altcineva. Niciodata nu v-am vazut mandri de mine! Stiu, probabil nu aveti pentru ce… Probabil chiar asa sunt, cum ma vezi tu, cum ma vedeti voi, dar cu un suflet mult mai distrus decat isi poate inchipui cineva! Nu ai inteles niciodata de ce imi place sa fiu singura, de ce ma izolez intr-o lume a mea. Pentru ca mereu m-am simtit SINGURA!”

Imagine

Lasă un răspuns

Categorii

