Publicat de: crysenyum | Miercuri,Octombrie 3, 2012

Mi-e dor de mine…

As vrea sa dau timpul inapoi, sa fie din nou iarna….. Nu! Mai mult: as vrea sa il dau inapoi cam 15 ani. Sa fie vara. Sa ma cert cu Laura. Sa o imping pe Madalina, cu rochita ei alba, intr-o pata de benzina. Sa culeg impreuna cu tata trandafiri din parc pentru coronita de sfarsit de an. Sa o astept cu nerabdare pe mama si sa o controlez in geanta si in sacosa seara de seara cand vine de la munca. Sa o privesc cu ochii mari si sa o intreb “Ce mi-ai adus?”.

Mi-e dor de vacantele de vara, petrecute la bunici, cand ma uitam peste gard cum ceilalti copii se joaca. Si cum calaream oile, sau cum fugeam fara papuci sa o intampin pe mama care venea de la Bucuresti. Sa-i povestesc cum am botezat pisoiul care abia se nascuse, sau sa-l pun pe tata sa ma invete o noua poezie. Sa-l intreb cu o naivitate fireasca pe unchiul meu, cand se insoara, iar el sa-mi raspunda de fiecare data ca ma asteapta pe mine sa cresc.

Mi-e dor de diminetile in care in timp ce mama imi impletea parul spic, eu ma uitam la “The Frutties” si fredonam cu atata patos melodia aia imbecila.

As vrea sa fac din nou prajituri cu mama, sa vin de la scoala si sa ma uit la desene animate pe furis. Sa ma prefac ca dorm imediat ce aud cheia in usa si apoi sa aud glasul tatei “Asta micul doarme, vai vai vai, sa nu-l trezim”. Si ma bufnea rasul. Nu stiu prin ce metoda, dar mereu isi dadea seama ca ma prefaceam ca dorm.

Parca mi-e dor si de Elena, colega care din clasa I pana in clasa a VIII-a  nu a vorbit cu nimeni mai mult de 3 cuvinte… Imi amintesc ca atunci cand eram mica imi doream sa fiu mare. Spuneam ca adultii care isi doresc sa fie din nou copii, nu pot fi decat niste dobitoci.

As vrea…

Lasă un răspuns

Categorii

