Publicat de: crysenyum | Sâmbătă,Ianuarie 30, 2016

Vreau să citeşti toate astea după ce eu nu voi mai fi!

beautiful-beauty-black-and-white-blonde-Favim.com-2164964,,Vreau să citeşti toate astea după ce eu nu voi mai fi. Vreau să ştii, în cele din urmă, că nu ai părăsit-o tu pe ea şi nu te-a părăsit ea pe tine, ci v-am lăsat eu pe amândoi să vă vedeţi liniştiţi de orgolii şi îndoieli, de încăpăţânare şi amânare.

                                             V-am lăsat mai mult timp pentru voi înşivă, timp pe care îl veţi folosi în mod egoist, gândindu-vă la cât de bine v-ar fi vouă dacă n-aş fi plecat. Dar oare vă veţi gândi la ce face celălalt? Vă veţi întreba dacă e bine sau dacă are doruri şi  regrete, speranţe şi visuri neatinse? Puţin probabil… Egoiştilor!

                                             V-am iertat de mine pentru că nu aţi fost capabili să vă iertaţi între voi pentru faptul că sunteţi neglijenţi şi ambiţioşi, mofturoşi şi plini de aşteptări uriaşe. Eu v-am iertat că m-aţi uitat şi că m-aţi aruncat undeva într-un colţ al casei, invocându-mă rareori în mărturisiri şi declaraţii atât, dar atât de false. Voi le mai credeaţi?

                                             După ce am plecat eu, voi aţi rămas aceeaşi. Vă certaţi ca nebunii şi aruncaţi cu cuvinte grele în stânga şi în dreapta, dar nu vă pasă niciunuia. Vă priviţi urât şi la finalul zilei vă împăcaţi în pat. Asta numiţi voi iubire, aşa-i? Eu o iubesc minciună. Rutină. Obişnuinţă. Îi mai spuneţi şi ,,Mai bine cu el decât singură” sau ,,Mai bine cu ea, e aici mereu, decât cu altele care ar pleca oricând”. Numai iubire nu e asta…

                                             Dar voi nu vă daţi seama… Ea nu îşi dă seama că dacă iubirea nu o leagă de tine, şosetele tale aruncate peste tot prin casă, acei nervi pe care îi ai mereu la serviciu şi pe care îi aduci acasă, faptul că uiţi de ea adesea, toate astea o vor alunga cândva. Nu va rezista prea mult. El nu îşi dă seama că dacă nu o iubeşte nu îl va împiedica nimic să calce strâmb, să lipsească atunci când ea are nevoie de el şi să o uite având-o înaintea ochilor…

                                             Eu nu mai sunt, dragilor, dar mă veţi ruga să revin… Şi nu se mai poate încă de pe acum.”- IUBIREA

 

 

 

Sursa: http://www.damadetrefla.com

Lasă un răspuns

Categorii

